3 august 2010

Pe scurt

Oare voi deveni fană Franz Ferdinand? Am luat de la Fil, cînd am fost acasă, o piesă Franz Ferdinand şi mi-a plăcut. Am reascultat-o. What's happening?? N-am mai ascultat de muuult pe drum, la căştile fidelului meu mp3 şi la maxim altceva decît Unkle, Juno OST, Moby şi Noir Desir. A, şi nişte Sade, de ceva timp. So this Franz sounds wierd. Ajung eu la o concluzie.

Also, revenită în Iaşi, mi s-a oferit din nou ocazia să mă enervez pe transportul, studiourile foto şi farmaciile oraşului. Şi ziua încă nu s-a terminat, mai am de mers în locuri, de făcut lucruri. Jumătate din supărare s-a dus la prînz pentru că mi-am făcut cantitate aproape dublă de lasagna corte cu ciuperci pleurotus proaspete şi mult pătrunjel. Dacă o să fiu vreodată binecuvîntată cu lumină naturală bună (rectific: doar cu lumină naturală, ar fi suficient), o să mai fac şi o să arăt şi altora.
Out!

2 comentarii:

Doamna T spunea...

Ah, Franz Ferdinand!

"Voi nu intrebati, Fara Zahar va raspunde" moment: Recomand si MGMT (incearca mai multe, is eclectici :D) si Temper Trap. Asta aveam acu' in fata ochiului uitandu-se pe YouTube, pot sa vorbesc ani legat de subiectul asta :)).

Sim Filip spunea...

Ştiam eu că îţi place Franz Ferdinand ;)) O să mă interesez şi de ceilalţi but do tell more. Apoi trebuie să mă decid dacă just casual dates cu ei sau o să trec la relaţii de lungă durată cum am cu cei dintotdeauna aflaţi pe mp3 :D