4 februarie 2010

Eu şi mp3 player-ul meu

Şi cînd vroiam eu să scriu despre răceala mea scăldată-n ceai (a first, ceaiul de ceapă, experienţă deosebită şi irepetabilă), despre clementine şi despre baxul (=8 pachete) de şerveţele consumate în 3 zile, iaca mă provoacă Silvia cu o leapşă.

M-am gîndit eu chiar de mai demult că s-ar putea să am pe mp3 acelaşi playlist de vreo 2 ani încoace şi acum chiar trebuie să verific şi să văd ce conţine player-ul meu care m-a însoţit în atîtea locuri şi a supravieţuit atacurilor cu cafea şi ciocolată topită de căldura verii în ghiozdan.

Din toată varza de 1 giga am selectat (doar n-o să scriu toate piesele):

Moby - ultimul album, Wait for me
Coldplay - ultimul album, Viva la vida
David Gray - nişte piese de pe ultimul album, Draw the line
Depeche Mode - Free love
Serart - Narina
Amy McDonald - This is the life
Counting Crows - Colorblind
Yonderboy - nişte piese de pe nişte albume: Love hides, People always talk about the weather, dintr-astea
Agua de Annique - penultimul album, Pure air
Interviul cu Oltiţa Cîntec :D
Emiliana Torrini - nişte piese de pe nişte albume
Royksopp - What else is there
Nick Cave - Right out of your hand
Nick Cave - Abbatoir Blues
Unkle - Burn my shadow
Unkle - Broken
Florent Pagny - nişte piese de pe nişte albume
Schiller - Sehnsucht
Frankie goes to Hollywood - The power of love

La cerere, pot face un efort să le pun pe toate. Îmi admir şi eu playlist-ul, serios. Şi, mai departe, să aflăm ce le curge prin căşti următorilor: Andrei, Lilla, Cernobîlbe.

7 comentarii:

Ether spunea...

Tot playlistul bai, ce-i asta, juma' de leapsa :p?

Sim Filip spunea...

Pfuaaaa, o să vorbesc să văd dacă se rezolvă :D

Sergiu spunea...

(Incerc sa concurez cu Anonimu', vad ca e obsedat de poker.)

Freelove imi face si mie, in continuare, valuri in memorie, desi e veche, desi am fumat-o, desi sunt plictisit de ea, desi imi toarna aceeasi placa. Are un pantec intreg de memorii adunate si, dupa o pauza de cateva saptamani, o pot ingurgita la fel de usor ca la inceput.

Nu particip la leapsa, da-mi place ce-ai in mp3 player.

Toate bune!

Sergiu

Sergiu spunea...

Ioi, am trecut un "w" in plus la cei 3 "w", are sa te duca pe o pagina albastra ca cerul londonez.

:D Can I say how sorry I am?

Sim Filip spunea...

Chiar ma intrebam despre care Sergiu e vorba :D Si de ce sa nu participi la leapsa? Go ahead!
Thx pentru aprecieri, am facut pasul cel mare si-am schimbat putin playlistul. Adica am mai adaugat niste Noir Desir.

(Imi cer scuze diacriticelor, nu va gasesc pe tastatura guys, sorry!)

Sergiu spunea...

Ce diacritice, ma? :P Tocmai scrisesem un articol anti-diacritice si pro-romglezism; acum sa-ti cer diacritice as fi 2 faced muthafucka.

Problema reala e ca mp3 player-ul meu are mai mereu discografia Devildriver ON. Inca nu am o explicatie foarte rationala ce cauta in continuare acolo, dar se pare ca nu am nici motive bune sa o scot de acolo.


BTW, Noir Desir mere! Dar eu ma gandeam la ceva gen Nurse with Wound sau Einsturzende Neubauten :D

... Poate cam deplasat totusi.

Dar fie, daca tot suntem la Noir Desir, as adauga (pe furis, evident) Fresh Body Shop, mai pe departe Madrugada, The Devastations si The Peach Tree.

:) Happy?

Anonim spunea...

Forget me not.