15 septembrie 2009

Cu cine e prietenă UAIC pe Facebook

Aşa îmi place Feisbuc. Aşa îmi place cum, o dată la 2-3 zile sau oricînd îmi mai amintesc, Facebook mă ajută să pierd timp preţios citind aventurile friendsilor mei şi psiho-analizîndu-mă prin tot felul de teste idioate compuse de adolescenţi (mulţumesc Denisa pentru această necesară informaţie).

Dar îmi place mult şi că friendul meu Uaic Iaşi (cred că e cel mai mare pe care îl am având în vedere miile de studenţi care trec şi uneori şi ies din universitatea asta) şi-a greşit vîrsta şi se vrea mai tînăr cu vreo 100 de ani şi căăăă, tadam, urmează chestiune interesantă.

Prietenul Uaic Iaşi de pe Facebook este prieten cu Tineri pentru Crin Antonescu, adică supports Tineri pentru Crin Antonescu, în slang-ul de rigoare. E foarte frumos pentru o instituţie de învăţămînt superior, apolitică din cîte ştiu eu şi ar trebui să fie, că e prietenă cu Crin Antonescu şi cu tinerii săi, nu?


4 comentarii:

Alexandru Ilie spunea...

Oameni prietenosi ;)

Ducu spunea...

apolitica, apolitica dar s-o stim si noi, ma asteptam sa fie cu Base sincer

Sim Filip spunea...

Păi Băse nu şi-a anunţat candidatura încăăăă.

Oana spunea...

Voi nu aţi înţeles! Pe Feisbuc toată lumea e prietenă cu toată lumea, indiferent de culoare, orientare, statut şi compania. :))