5 august 2009

Nu mă recunosc colegii şi mi-e frică de Gmail

1. Trebuie că mi-am schimbat tare mult aspectul fizic de prin anul I încoace sau măcar atitudinea de nici un fost coleg de clasă sau de liceu sau vecin de printre blocuri nu m-a recunoscut cînd am fost acasă zilele astea. Îi cool, n-a trebuit şi nu trebuiă să mai stau la discuţii mărunte despre ce faci?, unde lucrezi?, ai terminat?, în vacanţă unde te duci?, dar ai slăbiiiiiiiit!!!

2. Mi-e tot mai frică de Gmail. De Yahoo încă nu, pe adresele de Yahoo nu vin mail-uri importante. Deschid Gmail-ul la 2-3 zile după ce văd în mailman că numărul mail-urilor necitite creşte şi creşte şi sînt sigură că sînt cu veşti despre lucruri pe care nu vreau pur şi simplu să le fac şi mă apucă groaza ştiind că sînt oameni care mă înjură că nu le răspund. Vreau o viaţă fără mail-uri!

Niciun comentariu: