3 iulie 2008

Spuneai ceva?

Azi am fost intrebati ce facem de acum. Cred ca am fost intrebata ce fac "de acum" de 70 de milioane de ori, dar azi chiar a trebuit sa zic ceva. Si am zis ca eu ma duc peste drum. Funny, ha, ha, not. S-a acceptat raspunsul asta, se stie ca eu respect perioada minima de doua saptamani in care sa te bucuri de rezultatele de la licenta si, prin urmare, sint in vacanta si dau raspunsuri de vacanta. Spre deosebire de altii care, cu o nesimtire inegalabila, s-au dus la serviciu chiar de azi. Rusine, nu alta.

Pentru ca e prea dubios ce se intampla ca sa mai scriu despre asta, mai intreb o singura chestie si pe urma ne facem ca uitam ca am terminat de tot si ca trebuie sa ne ducem sa muncim cu drag si spor pe diferite tarlale din popor. Asadar: de ce toti, imediat dupa ce iesim din gura lupului, sintem curajosii lumii, plini de sfaturi din categoria "nu tre' sa-ti fie frica", desi cu doar 20 de minute inainte rodeam peretii de emotie? :D

2 comentarii:

Anonim spunea...

Cine-a zis ca nu trebuie sa ne fie frica? :) Vorba Alexandrei (G., nu C.), mai intai trebuie sa facem curat!

Sim Filip spunea...

Unde sa facem curat mai? Ar trebui? :D
Mie mi-a cam fost recunosc, dar nici nu iesisem bine pe usa si deja ii explicam urmatorului ca nu tre sa-i fie frica :))