2 iunie 2008

Portofoliu la Stiinte

La trecerea de pietoni, asteptand sa se inverzeasca semaforul, mama si baietelul chicotesc. Baietelul e in clasa a III-a, a IV-a cel mult. Veselie nevoie mare pana cand copilul isi aduce aminte: "Vai, am de facut portofoliu la Stiinte." Portofoliu?
What are these poor kids learning in funny, cool primary school?
In clasa a III-a, imi amintesc si acum, aduceam la scoala cartofi pe care trebuia sa ii taiem in diferite forme, sa-i examinam putin si pe urma sa-i bagam in acuarele ca sa putem pe urma sa stampilam cu ei foile albe de hartie, mandrindu-ne ca am desenat ceva ce numai noi puteam identifica. Astea erau Stiintele, asta era portofoliul. :D Si uite ce bine am ajuns!

2 comentarii:

Ether spunea...

Daca ai fi vazut peste ce psihopat ce copchil (la vreo 7 ani) am dat zilele astea... dintr-ala de vorbea numai in "nu stiu de ce m-am angajat in depasiri" si "inghetata cu efecat anti-depresiv". Am ris vrei 20 de minute dupa care m-am ingrozit. I shall kill my kid!

Sim Filip spunea...

:)) Bre, copilul asta era cool pentru ca, inconstient, isi dadea seama ca ceva nu e in regula. De aia a si exclamat "Vai!", el n-ar fi venit niciodata cu idei dintr-astea mature de portofoliu.
Si nu, nu-ti omori copilul :D