19 aprilie 2008

Promit sa am grija de blogul meu!

Cred ca Adina a facut un voodoo sau o promisiune catre vreo vrajitoare cind a spus ca are mai multe postari pe blogul pentru facultate decit pe animalui ei de casa, acesta fiind Bompar. Promisiunea era: "Da Doamne sau oricine are puteri miraculoase sa fie si altii ca mine!" Si cred ca i s-a si indeplinit ca vad acum ca s-ar putea sa am si eu mai multe (si unele mai bune) postari pe blogul pentru facultate decit pe Blogul Mama, vorba Silviei.
Sa remediem, zic.

Prima remediere (dar mai incolo): Adu-ti aminte, Simona cea cu memorie de peste in ultima vreme, sa mai treci niste oameni care au fost draguti si te-au trecut in blogroll-ul lor, in blogroll-ul tau!

3 comentarii:

Ether spunea...

Nu se poate sa ai mai putine pe asta Mama :((. Plus ca... ori is chioara, ori ai facut o schimbare in blogroll-ul tau :D. Trebuia ceva cu semnul intrebarii. Adica, da? Sau nu?

Sim Filip spunea...

Bre, nu-s sigura, dar asa pare. E numai vina Adinei!!! Schimbare n-am facut... recent... Depinde cand te-ai uitat ultima data in blogroll.
Si vaz ca iar am facut o promisiune :|

bompa spunea...

:)) Ua! Don't call my baby "pet"!