13 martie 2008

OK e noul Interesant

Era o vreme indepartata cand, daca nu stiai cum sa-i spui unui lucru/film/carte/om/orice altceva ca este, ii spuneai lui (lucrului) ca este interesant. Prin liceu mi-a si zis o colega cu care vorbeam despre un serial pe care l-am numit bineinteles interesant ca interesant e cuvantul folosit de toti prostii care n-au o parere a lor si doar a lor. Eu pareri aveam multe :D
Acum, in vremuri nu asa indepartate, (dar nu se stie, vorba unei fetite dintr-un film mai de duzina: "Cateodata ma simt asa de straina pe planeta asta!"), am observat ca nu se mai spune interesant, se spune OK. V-a placut, cum e? "E OK, adica e OK. Are de toate." Sa traim fericiti si impacati cu toti din jurul nostru.

7 comentarii:

Anonim spunea...

OK!

Anonim spunea...

Am stat si m-am gandit pana acasa (adica am vorbit in continuare, cu mine insami, in interior, apropo de ce spunea Adina). Eu zic ca e noua atitudine Zen a planetei.

Oana spunea...

Esti OK, fata? :))

bompa spunea...

Da, ok e noul interesant asa cum cool e noul lame :)
Ce spunea Adina? Adina eu? :D

firas spunea...

ok in puii meeeiiiii

Sim Filip spunea...

@ andrei: e un OK dintr-ala "OK mai taci", e un OK dintr-ala plictisit. E un interesant? :D
@ anca: da, adevarat, planeta avea nevoie de o noua atitudine Zen, una mai linistitoare.
@ oana: is perfect :))
@ adina: adica sa nu mai zic cool?
@ firas: tu te uiti mai Mondenii cumva?

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.