9 martie 2008

Noaptea vizitatorii sint mai numerosi

Iasi Nights.ro implineste in 2008 peste 3 ani de activitate.

O fi implinind 5, o fi serband 3 si jumatate, cine stie? In 2009 oare cati ani aniverseaza, peste 4?

Din pacate nu mai pot sa ma leg si de cealalta chestie de care vroiam sa ma leg pentru ca n-am fost destul de rapida intru ale postarii, dar ieri a fost 8 Martie. Oricum, ce mi-a mai placut la Iasi Nights pe langa luciditatea de mai sus a fost ultima propozitie cu care incheiau textul de la categoria Echipa, ala de se prezentau ei in el. Propozitia era ceva de genul Click aici pentru statisticile privind numarul nostru de utilizatori de care sintem mandri tare ca avem multi, avem idei geniale, blogul nostru este mult prea cunoscut etcetera. Ceea ce am si facut.
Cu o medie de 300-350 de vizitatori unici (u-n-i-c-i, nu page loads, alea or fi fost 1000, dar numai eu am reincarcat de vreo 20 de ori.) te lauzi tu care te presupui a fi resursa media de informare si publicare importanta pentru orasul Iasi? Nu stiu de ce, dar mi se pare cam putin... Cu atat mai mult cu cat in primul paragraf spui ca ai peste 2500 de utilizatori inregistrati. Pai aia ce fac zilnic?

Spuneam "din pacate" pentru ca azi, cand vroiam sa linkuiesc catre treaba cu pricina, nu mai era. Funny-ha-ha-not.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Lasa, ca nu sint singurii din onlineul romanesc ce se lauda cu catraliarde de unici etc.

Vizavi de faptul ca nu mai era linkul, eu prefer sa "imortalizez momentul [God, ce cliseu oribil! :)) ]: PrintScreen, photobucket sau flickr. :) Saves lives. :P

Sim Filip spunea...

De s-ar fi laudat ca link-ul ala nu prea lauda. Dar acum ca nimeni nu mai poate vedea exact, da, lauda se cheama :D
Trebuie sa tin minte cu PrintScreenu', he he.