25 martie 2008

Greseala de pe noptiera

Am terminat Fii binecuvintat, domnule Rosewater. Carte de Kurt Vonnegut cumparata la reduceri din Falticeni. Roman citit greu, greu tare din cauza de lipsa de timp, dar care mi-a placut mult. E prima carte de Vonnegut pe care o citesc, dar nu-i bai, mi-am mai luat una de el tot la reduceri si am de gand sa o citesc pentru ca scriitura e spontana, e cinica si amuzanta, e super. Iar cel de a scris Abatorul cinci e deja clasic deci ar cam trebui sa citesc si restul. Corectura, spre marea mea mirare, a avut cateva lipsuri. Acuma, cateva virgule puse gresit si numele personajului cheie stalcit de vreo doua ori nu-i prea grav. Dar pentru Polirom e. Ca despre alde Tritonic, de exemplu, se stie ca-s corectate si tehnoredactate cu picioarele.
Apropo de un citat din Fii binecuvintat, domnule Rosewater: "Putin nimic, o Doamne, ce mult conteaza!" :D

3 comentarii:

Anonim spunea...

Pentru comentarii, sugestii si reclamatii privind colectia Biblioteca Polirom, va rugam insistent (:D) sa scrieti la adresa: office.bucuresti@polirom.ro. >:D

Detaliile nu se discuta in public. :p

Anonim spunea...

Am si eu o carte de Kurt Vonnegut acasa, "Dick ochi-de-mort". Roxana auzise de el ca cica scrie frumos, dar din recenzia cartii mie nu-mi pare nici amuzanta, nici prea distractiva ca e despre mai multe morti si despre pictorul Adolf Hitler. Sunt curioasa totusi.

Anonim spunea...

bine.. am trisat, la multi ani blogule!