24 martie 2008

Cati friends avem noi oare?


Inainte si dupa RoBlogFest 2008 citeam pe bloguri: "Ma duc la RoBlogFest pentru ca e o buna modalitate sa-ti faci noi prieteni." sau "A fost super, mi-am facut o gramada de noi prieteni."
Acum, in timpul celui mai "fresh" fenomen virtual romanesc, e-Ok.ro, tot pe bloguri citesc: "It's a good way to make new friends." Desi o mai good way e ca se poate descarca legal si gratuit muzica. Dar poate ca pierd eu esentialul si mai good e ca ajungi la friendul cu numarul 1245. Scuze, friendsii cu numerele 1245, 1246, 1247 si asa mai departe. Pentru ca niciodata nu iti faci un singur prieten, tot timpul iti faci noi si multi prieteni. Care iti sint la fel de buni, apropiati si atasati prieteni ca si cei 340 de pe Hi5, cei 100 de pe Messenger, cei 29 din blogroll si cei 1, 2 sau 0 din viata reala.
Am si eu friends si n-as putea spune ca am ceva cu cei care au sute de friends. Am ceva cu cei care in orice lansare de masina, carte sau ac, in orice nou produs care apare, in orice site, cantare la coltul blocului sau blog vad o buna modalitate de a-ti face noi prieteni.

3 comentarii:

bompa spunea...

Ca sa-ti raspund la intrebare... is asa de multi, ca nici noi nu-i stim pe toti :D (adica io, una...)

Anonim spunea...

Uite de-aia cam o data la 2 luni mai fac eu curatenie pe conturile de asa-zisa socializare (adica mai tai de pe lista de Messenger). Ultima miscare de genul asta a fost sa dau Delete contului de Hi5 fiindca mi se parea absolut nefolositor. Ca de comunicat cu friendsii prefer messenger sau telefon. Si apoi bericioaica; face 2 face.

Sim Filip spunea...

1. Eu nu inteleg de ce nu le zice lumea cunostinte sau amici. Astea pot fi atat de multe incat sa nu le stii pe toate.
2. Cand aveam cont pe Hi5 adica in anul I ca tot atunci l-am sters tot ce faceam era sa nu accept propunerile de friends si sa comentez la comentariile pe care le primeam :D
3. Face to face e intotdeauna cel mai bine.