11 martie 2008

Bricheta ta poate face asta?

N-am crezut ca voi vedea si reclama la brichete. Ca e ridicola reclama la brichetele astea e partea a doua. Ideea e ca tot timpul am crezut si voi crede si de acum inainte ca sint produse carora nu are sens sa le faci reclama.
La fel de lipsit de sens este sa faci si reclame proaste, dar deja e rost de clisee... Ultima mea preferata e cea de la samponul Clear care se termina genial:

"Samponul tau poate face asta?"

Propun asemenea finaluri pentru toate produsele (carora are sens sa le faci reclama :D). Asadar, cafeaua ta poate face asta? Dar hypermarketul tau? Tricoul tau?

5 comentarii:

Anonim spunea...

Dar reclama la epilatoare care zice : "Actualul te nemultumeste? Ia-ti altul!".

Oana spunea...

masina ta poate face asta? :))
a nu se gandi la cea care spala rufele fratilor! :D

Ether spunea...

Bricheta mea imi poate lumina calea spre buda atunci cind mi se arde becul in baie :D.

Anonim spunea...

citisem ca a interzis CNA-ul reclama ca era un dezacord in text... Deci nu era destul ca reclama e stupida, au scris si textul cu picioarele! :D l-o fi scris un copil de-ala in virsta de 4 ani, din spot?

Sim Filip spunea...

E clar :D