20 februarie 2008

Oana, Orange si cei 3000 de euro fermecati

Oana este sora mea, dar asta nu este asa de important. Oana, uneori :D, doarme mai mult dimineata. Tot uneori, daca o trezesti brusc, sa zicem cu un telefon, pe moment e cam contrariata, ca noi toti de altfel. Ei, astazi, zi frumoasa de februarie, Oana a primit pe cand inca visa un telefon de la... tantaniiii... de la un numar privat. Vai, dar ce voce puternica, masculina si convingatoare se afla la coltul celalalt al mobilului!
Un domn serios nevoie mare o anunta pe Oana (da, Oana va ramane protagonista noastra :D) ca este de la Orange si ca in urma unei trageri la sorti aleatorie ea este fericita castigatoare a 3000 de euro. Contrariata fiind dupa cum de la inceput va dezvaluisem, iubita sora se gandeste deja cum plateste ea chiria anticipat pentru urmatorii doi ani si isi mai face vreo doua planuri, probabil ceva legat de adidasi doar are deja vreo 30 de perechi.
Asaaa. Si incepe nelegiuitul cuvantarea lui probabil de zeci de ori spusa despre cine este si cum Orange a implinit 15 ani (oh really?) si a organizat un concurs si-si rasplateste cu drag abonatii (hahahaaaa Oana e utilizator prepay) si ea a castigat si tot ce trebuie sa faca este sa cumpere o cartela macar de 15 euro si sa ii trimita lui codul de bare si codul de reincarcare (cu niste explicatii funny rau cum ca pentru handicapati, elevi si studenti e necesara o contributie la nu stiu ce impozit) si ca el o sa ii deschida ei un cont la Banca Transilvania de unde ea isi va putea ridica apoi banii SI, CEL mai important, va aparea la Stirile PRO TV. De doua ori =))
Insistenta lui a fost de admirat, a sunat si a tot sunat desi Oana ii zicea mreu ca i se pare suspect si i-am mai zis si eu o data si alte asemenea.
Cel mai interesant din toata povestea asta din care rau iese doar Orange a fost finalul cand Oana i-a zis aluia ca daca mai vrea sa mai turuiasca mult o poate face cu mama ca ea are cursuri si nu poate lipsi de la ele.

4 comentarii:

Oana spunea...

Where are my money? Dude, I asked you something...W-H-E-R-E A-R-E M-Y M-O-N-E-Y? :))

Ether spunea...

Macar "operatorul Orange" al Oanei a avut atita minte sa sune cu numar necunoscut. Al meu, ca am avut si eu unul asta vara, nici macar atita lucru nu s-a obosit sa faca. Sper ca aia de la Orange, dupa ce au fost anuntati de tentativa de frauda i-au dat cartela pe masina de tocat carne, nu de alta dar tare nervos mai era operatorul... cu acte in regula :D.

Sim Filip spunea...

banii tai sint in susul vrejului magic :D

@ silvia :)) eu cred ca operatorii Orange, buni sau rai, is cam toti under the average :D

Anonim spunea...

Deci sa vad daca am inteles ecuatia: a sunat cu nr. necunoscut, dar vroia sa primeasca codul de reincarcare, eventual intr-un mesaj pe acelasi numar?

Daca pot sa-mi dau cu parerea: am senzatia ca e vorba despre un admirator secret al protagonistei (sau, mai bine spus, al eroinei) noastre, care vroia sa ramana secret si in acelasi timp sa vorbeasca cu Oana dimineata. :)