27 ianuarie 2008

Wiki wiked style

"When it absolutely, positively has to be there overnight."

Asa spun ei ca a inceput wikificarea. Cand Federal Express (care cheltuise milioane de dolari pentru a-si promova numele la inceputul anilor '90) a trebuit sa admita ca oamenii tot FedEx ii spuneau. Federal Express si-au schimbat atunci numele in FedEx si au numit toata treaba asta "customer co-creation". Uite asa am aflat ca wikification e mai mult decat ce stiam eu in prima propozitie. Tarasenia asta e folosita astazi cu drag si cu spor in branding "for closer customer relationships and deeper brand penetration".
Ce e amuzant e ca, atunci cand am inceput sa citesc articolul, Federal Express Inc. nu suna cunoscut deloc, cand am ajuns la partea cu sloganul mi-am zis ca eu am mai auzit asta pe undeva, intr-un film sigur, iar cand am citit FedEx am zis "aaaaa!".

2 comentarii:

Anonim spunea...

Incepi o licenta noua in branding? :)
Auzi, dar tu stiai ca BBC a semnat un contract cu MySpace ca vestita retea sociala sa-i faca publice anumite productii?! Bine... nici eu n-am stiut pana aseara, cand, (aproximativ) subit, m-am gandit sa aflu cine e Rupert Murdoch. :) And the linking goes on...

Sim Filip spunea...

raman la vechea, de-oi termina-o si pe asta :-j