6 decembrie 2007

Scrisoare catre blog. Cu noutati incluse

Draga blogule, sa stii ca te deschid zilnic si zilnic iti promit ca te innoiesc cu un text, cu o poza, cu ceva. Acum ca stii, ma simt mai bine.
Pentru moment vreau sa iti spun ca nu-mi gasesc cuvintele sa multumesc Primariei Iasi, E-On-ului sau cui mai trebuie ca au aprins beculetele din Copou azi dimineata, la ora 10 si nu ieri seara cand vroiam si eu sa le vad. Au dreptate, trebuie sa recunosc, se vad mult mai bine pe lumina.
Apoi, as mai vrea sa iti dezvalui urmatoarele:

52%How Addicted to Blogging Are You?
Ha! Ti-am zis eu ca sint o echilibrata doar, numai unii n-au vrut sa creada :D Mi-a placut testul asta, mai ales ultima intrebare:
"When this quiz is over, do you plan on blogging about your blogging addiction?"
In cele din urma as vrea sa iti marturisesc ca nu inteleg ce se intampla prin oras cu atatia brazi, globuri, colinde pe la Universitate si alte cele ca eu nu simt deloc ca vine Craciunul.

Atat deocamdata,
Cu dragoste,
Autoarea, scriitoarea si sefa ta.

7 comentarii:

Ether spunea...

Chiar daca rezultatul meu e de 67% nu, repet, nu am sa scriu despre acest test. M-am saturat de toata psihologia asta inversa :D.

Unknown spunea...

21% =))

Sim Filip spunea...

HA! Silvia, ai mai mult ca mine, dar era si de asteptat avand in vedere ca scrii mai mult ca mine. Si mai fain de multe ori. E un compliment, i-al :))

Andreuca, pentru un non-blogger esti destul de addicted :D

Ether spunea...

sa traiti, am inteles :))

Anonim spunea...

Okei, m-ati convins, imi fac testul. :( I can't stand the curiosity anymore.
1. Blogspot si Blogger nu e acelasi lucru?
2. "Have you ever tried to convince a family member to start blogging?" m-a facut sa ma gandesc la maica-mea. (?!)

Rezultatul e incorect si ma nemultumeste, asa ca nu o sa-l afle nimeni. Niciodata. :)

Sim Filip spunea...

Muahahhaa, you have to say it! Ce zic have, you must say it! E 89%, e 15%? Come ooon :D

Anonim spunea...

55% :|
Nu stiu daca vroiam sa fie mai mare sau mai mic though.