10 octombrie 2007

Buna dimineata noapte!

Hauleu, ca muuult timp a mai trecut maica! Gata, ne-am conectat cu tehnologia, net iaste la casa omului, cu cablu, cu modem, cu scandal si cu toate cele, asa ca sa nu mai zabovim, ci sa dam drumul la texte ca noua la curs ne zice ca blogging-ul e o adevarata pofesiune.

Incepem (hmm, eu sint una sau sint doua?) scurt cu noul job inventat de Oana, cel de prelector, un fel de rector asistent, cam ca un conferentiar asa, dar poate mai jos, poate ca un fel de pre-ministru, dar nu am hotarat deocamdata cum se accentueaza. Inca nu i-am identificat atributiile, asteptam sugestii :D

2, ca 1 era treaba de mai sus, e urmatoarea situatie de acum o zi: o fata de 18-19-maxim 20 de ani intr-o farmacie zice: "mi-au iesit niste chestii pe maini si as vrea o chestie ca sa imi treaca". Mda :|

4 comentarii:

firas spunea...

pai i-au iesit chestii probabil de la niste chestiuni cu care a umblat, ce n-ai inteles?

Ether spunea...

ai luat-o pe teren, clar. sh ce-i cu sistemul asta de securitate un pic exagerat? oarecum ma jignesti, pentru ca stilul meu e aproape de neconfundat... asa ca am putea da drumul sh la commenturi daca ai... :). nu, nu?

Anonim spunea...

1. Ce cautai intr-o farmacie?
2. Ce i s-a "dat" pana la urma (just in case)? :)

Paranteza 1: Daca am voie doar la o singura intrebare, vreau raspunsul la a doua.

Paranteza 2:
"- Vai, doamna doctor, sa vedeti ce mi-a crescut pe mana!
- Ce domnisoara?
- Un inel de logodna!"

Welcome back! :)

Sim Filip spunea...

@ Silvia: La comentat ma pricep cel mai bine, cu securitatea nush care-i faza :D

@ Anca: Cautam pastile de cap si nush ce i s-a dat ca n-am mai stat sa aflu :)

@ Fil: Nu stiu de chestiuni, dar stiu ca lumea nu mai stie a vorbi, ha ha!