22 iunie 2007

Da, citesc, da

Am dormit mai intai cateva zile ca sa uit ca a fost cel mai greu, adica obositor, an de facultate. Voi scrie mai des pe blog, da, asa cum am zis si... tanaaa... si... suspans... voi mai face ceva vara asta (oare ce?) despre care aproape uitasem cu ce se mananca (sau bea, ca e prea cald): voi citi! Yahoooooo, Goooogle si ce alte exclamari mai exista pe lumea asta. Voi citi carti (carti, da? carti bune, nu documentari pentru stiri) si voi citi mesaje. Am inceput in felul urmator: 1. cele mai de intrat in istorie sms-uri, in numar de 45, la care am ras mai ceva ca prima data cand le-am primit si 2. Wakefield (da, Anca, da :D) care e la fel de amuzant si care sigur o sa-mi placa. Sa purcedem!

3 comentarii:

Anonim spunea...

Sfat de la guru (cand am timp, da, citesc :>): nu pune mana pe Suskind - "Parfumul", decat cand ti se golesc bibliotecile de altceva. Naturalismul postmodern e ceva de groaza. Iti mai zic o data vacanta placuta dupa ce se afiseaza Cuzanetu, btw :D

Anonim spunea...

Eu am descoperit ca exista o bautura (de vara, cred) in Sage care se termina in "Filip", dar o sa revin asupra subiectului cu o poza (sper :). I wonder how I've missed it before...
Have fun, Dude (as in The Dude)!

Sim Filip spunea...

Denisa, Cuza ce? Nu cred ca stiu despre ce vorbesti :D Hmm, despre naturalismul postmodern am cam aceeasi parere.

:)) stiu bautura aia cu Filip, curios ca n-am baut inca.
oh, I had fun!