11 iunie 2007

2 filme ubercool, unul nu si o concluzie

Hmm, imi place Woody Allen, imi plac si multe dintre filmele lui, au replici geniale, dar oare de ce mi-am irosit timpul uitandu-ma la Deconstruting Harry? Nu detaliez, tot ce am inteles e ca scriitorul Harry, interpretat de Allen, vrea sa o faca cu toate femeile pe care le intalneste pe strada, in magazin, langa magazin etcetera. In schimb, nu inteleg cu ce (si mai ales de ce?) mi-am irosit timpul pana acum si n-am vazut mai devreme I am Sam si Kramer vs. Kramer. In I am Sam o sa gasiti bucati din Kramer contra Kramer, pe Sean Penn (Sam) jucand extraordinar si pe Dakota Fanning (Lucy, fetita lui Sam) jucand si mai extraordinar (yeah, am plans). Kramer vs. Kramer mi-a aratat o Meryl Streep foarte tanara (doh, filmul e din '79) si ce inseamna sa divortezi. Above all, astea doua filme m-au facut sa ma intreb daca le-am zis vreodata alor mei ca ii iubesc. Si cum nu imi amintesc.... va iubesc crizatilor!


"Sam: OK, remember when Paul McCarthney wrote the song "Michelle" and then he only wrote the first part, Annie said. And then he gave that part to John Lennon, and he wrote the part that said, "I love you, I love you, I love you." And Annie said that it wouldn't have been the same song without that... and that's why the whole world cried when the Beatles broke up on April 10, 1970.
[takes a moment]
Sam: I love you Lucy... like in the song."

6 comentarii:

Unknown spunea...

"I am Sam" am vazut si eu...de 3 ori chiar....great great movie.

Sim Filip spunea...

uai, da' n-ai putut sa recomanzi? lasa ca ne vedem noi...

Unknown spunea...

lasa ca te duc la un film la plaza mall sa ma revansez....la unul macar la fel de bun :)

firas spunea...

hello? echoooooo

Anonim spunea...

Nu-mi aduc aminte sa fi fost profund impresionata de "I am Sam", dar stiu ca poarta eticheta filmelor de responsabilizare/constientizare (ca si "Da mai departe!"). Mi-a placut fetita (as u said) si modul in care Sean Penn si-a interpretat personajul. Oricum, nu-mi amintesc filmul decat pana la jumate, deci se poate sa fi adormit fix la partea cu plansul... :) Again!

Sim Filip spunea...

fil, ala a fost un fel de teaser? lasa ca scriu si despre ala :D
anca, tre' sa nu mai adormi la filme.
andreuca: you'd better!