4 mai 2007

Mai multe cifre si un vapor

Azi, in masina, m-am simtit ca in avion. Si nu era decat un Cielo si sentimentul ala de avion l-am avut pe "soseaua mortii". M-am gandit atunci ca mi-e cam teama cand trec prin zona si ca accidente aviatice se produc mult mai putine in comparatie cu accidentele rutiere. Pe urma varul meu a deschis radioul si o doamna zicea cu spor despre o emisiune de pe Discovery: "Va rugam puneti-va centurile de siguranta! Avem o mica problema, ni s-au ars toate cele 4 motoare, dar incercam sa remediem situatia. Aveti nesansa sa fiti unul din cele 11 milioane. Accidentele aviatice se produc rar? 7 cazuri nesolutionate, luni, la 22."
A fost cald si vreo 5 radare pe drum. In Falticeni nici o femeie nu fumeaza pe strada si e o patiserie noua. O sa plecam in vacanta cu vaporul inainte sa faca astia de la Discovery vreo emisiune.

3 comentarii:

Unknown spunea...

sau cu TIR-ul...

Anonim spunea...

"in Falticeni nici o fumeie nu fumeaza pe strada." poti sa treci asta in brosura ;)

Sim Filip spunea...

Daaa... turistii o sa invadeze urbea cand or sa afle :D