14 aprilie 2007

Aroma de quark

Daca stia cineva ca este de cumparat quark oriunde in Iasi si mie nu mi-a spus... apai, mersi frumos! Deci da, am aflat si eu de unde poti achizitiona quark in cetate sau, ma rog, is prima criptoieseanca care (na, ce frumos suna) a descoperit minunea. Asadar, in Iasi poti cumpara quark (stiu ca ati zis deja de 10 ori "ce pana mea e quark?" :D) de la niste nemti, de undeva de prin Nicolina, chiar nu vreau sa fac reclama, incepe cu kauf si se termina cu land, deci de acolo. Este ieftin ca toate de prin magazin, eu mi-am luat cu musli, dar am vazut si cu fructe si simplu. Si nu, nu e iaurt si nici programul ala cu care pagineaza ziaristii si poate o sa-l invatam si noi la scoala. Quark-ul, doamnelor si domnilor, este o branza de origine germana, are textura untoasa si e dulce si fina si, cel mai important, este foarte fara calorii (nu stiu exact cifrele, o sa ma interesez pentru doamne). Lasati Activia, mergeti de cumparati minunatia asta cu nume pompos.

PS: cu ocazia asta am aflat ca si cuarcii (constituentii nucleonilor) aia de stiam eu de ei de la fizica au aroma.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Stai sa vad daca m-am prins (ca eu nici n-am fost prin Germania, nici n-am terminat fizica- chimie): branza asta de Quark e facut din cuarci? :) Si, inca ceva: Quark XPress merge pe baza de cuarci sau pe baza de branza? :)
In speranta ca-mi vei lamuri dilemele... Multumesc!

Sim Filip spunea...

Eu cred ca numai un neamt ii putea da numele de quark. Q.E.D